EGE ÜNİVERSİTESİ

Elektronik Doküman Yönetim Sistemi

E-İmza İsteği

Başvuru Koşulları

Üniversitemiz e-imza kullanım politikası gereğince, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından yapılacak e-imza alımı aşağıdaki personel için uygulanmaktadır:

  1. Akademik ve İdari Birimlerde Yönetici/Yönetici yardımcısı, Müdür/Müdür Yardımcısı, Şube Müdürü gibi imza yetkisi bulunan görevlerde çalışanlar,
  2. Hastane/Diş Hakimliği kadrosunda çalışan ve e-reçete ile imza atma zorunluluğu olan doktor ve hekimler,
  3. Ders vermekle yükümlü ve kadrosuna bağlı olarak en az ders yükü kadar ders veren ve ek-ders koşullarını sağlayan akademik çalışanlar,

için e-imza başvurusu/yenilemesi yapılabilmektedir. Projeler ve/veya özel durumlar için kişisel e-imza talepleri kabul edilmemektedir.

 

İlk Başvuru İşlemi

Üniversitemiz ile ilgili eimza gerektiren işlemleriniz varsa ve eimzanız yoksa eimza isteğinde bulunabilirsiniz. Başvuru için, biriminizden Bilgi İşlem Daire Başkanlığı’ na edys.ege.edu.tr üzerinden bir üst yazı yazdırınız. Başvuru yazınıza buradan indireceğiniz excel dosyayı doldurup ekleyiniz.

 

Kadrosu Sağlık Bakanlığı’ nda Olan Ege Üniversitesi Personeli İçin Başvuru ve Süre Uzatma İşlemleri

https://www.saglik.gov.tr/EBYS/belge/1-16236/elektronik-imza.html adresinden eimza ile ilgili tüm işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Linkteki site üzerinden başvurunuzla ilgili adımları tamamladıktan sonra ıslak imza ile imzalayacağınız başvuru formunuzu imzalayarak Ege Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı’ na ulaştırmanız gerekmektedir.